sobota, 6 kwietnia 2013

Awww *.*

Siemanko znowu , właśnie oglądam film na HBO 2 jest nawet spoko . W poprzednim poście dałam wam coś co znalazłam nie wiem jak to nazwać być może wydarzeniem ale fakt jest taki że szkoda mi takich ludzi ;c niektórzy nie zasłużyli na takie życie ale co poradzić , dobrze że są jeszcze tacy których los takich ludzi obchodzi .  No ale ta notka jest o czymś innym , no wiec , przygotowałam dla was parę zestawów mam nadzieje że wam się spodobają :

Zestaw 1

Zestaw 2

Zestaw 3

Zestaw 4

Zestaw 5

Zestaw 6

Zestaw 7

Zestaw 8

Zestaw 9

Zestaw 10

Który/e wam się najbardziej podoba/ją ?
                                                                                                   
 Kochani mam nadzieje że pojawi sie teraz pare komentarzy . Dziękuję za te 70 odwiedzin przez te dwa dni ;)
 a macie może pomysł na nowy post ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz